رنجروور پیک آپ,آلمانی یا انگلیسی؟

0

 

478933

اِستارتِک (Startech) تیونر نام‌آشنای آلمانی که تمرکز خاصی روی محصولات لندروور، رنجروور و جاگوار دارد، در جدیدترین ماجراجویی خود یک رنجروور با فاصله محوری بلند را انتخاب و آن را به یک پیک‌آپ تبدیل کرده است.478929
برای ساخت این پیک‌آپ عجیب، اِستارتِک کابین را از انتهای صندلی‌های ردیف عقب جداسازی کرده و فضای باقیمانده را به‌صورت مجزا درآورده است. که که با این تغییرات اندازه فضای بار 109 سانتی متر در نظر گرفته شده است. که با باز کردن درب قسمت بار (با کلید یا از درون کابین) حدود 51 سانتی متر دیگر به آن اضافه می‌شود. در نمای بیرونی این پیک آپ نیز نسبت به نمونه suv  تغییرات بسیاری را می توان مشاهده نمود و بر اساس ادعای اِستارتِک تمام عناصر بدنه منحصربه‌فرد هستند.

478930

یک کیت عریض هم به‌صورت استاندارد روی آن نصب می‌شود که گلگیرهای برآمده‌ی آن در کنار رینگ‌های پهن 23 اینچی و لاستیک‌های 305/30 چهره ای خشن و منحصر به فرد به رنجروور پیک‌آپ می‌دهد. یک اسپویلر هم در انتهای سقف نصب‌شده که به همراه زه فیبر کربنی که محفظه بار را احاطه می‌کند نقش ایجاد آئرودینامیک بهتر و حفاظت از بار را بر عهده دارند.

478932

داخل کابین از چرم دست دوزی شده برای صندلی‌ها و ترکیب چرم و آلکانتارا در دیگر قسمت‌ها استفاده شده است, البته می‌توان به‌صورت سفارشی فیبر کربن را نیز به موارد فوق اضافه کرد تا حس خاص بودن را هرچه بیشتر در راننده این خودرو ایجاد کند. البته همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود چون تمام جزئیات با سلیقه مالک انجام خواهد گرفت.

478935

پیشرانه این پیک آپ لوکس همان پیشرانه V8 به حجم 5 لیتر است که در مدل استاندارد رنجروور استفاده می‌شود؛ همچنین امکان استفاده از دیگر پیشرانه‌های خط تولید رنجروور هم وجود دارد. مشخصات فنی آن نیز نسبت به مدل استاندارد تفاوت‌هایی خواهد داشت؛ از دیگر امکانات این پیک آپ می توان به سیستم اگزوز آن اشاره کرد که با نمونه ساخت اِستارتِک تعویض شده و غرش آن از درون کابین قابل‌کنترل است. سیستم تعلیق هم ساخت اِستارتِک بوده و راننده می‌تواند ارتفاع خودرو را تا حداکثر 30 میلی‌متر کاهش دهد.

478928

این پیک‌آپ دو رگه انگلیسی-آلمانی برای نخستین بار با نوع خاصی از رنگ قرمز در نمایشگاه 2015 شانگهای در معرض دید عموم قرار گرفته است. البته مطمئنا عده ای از دوستداران این خودروی انگلیسی از این تیونینگ چندان استقبال نخواهند کرد و نمونه با اصالت آن را ترجیح دهند. نکته جالب توجه این است که این خودرو به علت ماهیت پیک‌آپ خود و درنتیجه مالیات و عوارض پایین‌تر، در بسیاری از بازارها برای خریداران از نسخه استاندارد SUV رنج‌روور هم ارزان‌تر تمام می شود.

 

اشتراک:

درباره نویسنده

نظر خود را بیان کنید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.